COMPETÈNCIES

La competència general d'aquest títol consisteix a realitzar activitats de suport administratiu en l'àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d'atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons normes de prevenció de riscos laborals i protecció ambiental.

QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL

Activitats administratives de recepció i relació amb el client. Activitats de gestió administrativa

MÒDULS A DESENVOLUPAR

M1 Comunicació Empresarial i Att. al Client
M2 Operacions Adm. de Compra-Venda
M3 Oper. Admtives. de Recursos Humans
M4 Oper. Aux. de Gestió de Tresoreria
M5 Tècnica Comptable
M6 Tractament de la Doc. Comptable
M7 Tractament Informàtic de la Informació
M8 Operacions Admtives. de Suport
M9 Anglès
M10 Empresa i Administració
M11 Empresa a l'aula
M12 Formació i orientació laboral
M13 Formació en Centre de Treball

DURADA

2000 hores (dos cursos)

HORARI

Matí

 

 

Demana Informació

captcha