Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat

Competències

Definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i publicitar els productes i/o serveis en els

mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant el material publipromocional necessari.

 

 

Sortides professionals

  • Assitent de la producció.
  • Tècnic de màrqueting.
  • Tècnic de publicitat.
  • Tècnic de relacions públiques.
  • Tècnic de comunicació.
  • Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Tècnic en estudis d'opinió pública
  • Tècnic en estudis de mercat.
  • Supervisor d'enquestats i cens.
  • Codificador de dades per investigacions de mercat.

 

Mòduls a desenvolupar

1110 Atenció al client, consumidor i usuari
1007 Disseny i elaboració de material de comunicació
0623 Gestió econòmica i financera de l'empresa
1010 Investigació comercial
1011 Treball de camp en la investigació comercial
1009 Llançament de productes i serveis
0931 Màrqueting digial
1008 Mitjans i suports de comunicació
0930 Politiques de màrqueting
1009 Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
0179 Anglès professional
C056 Català professional
1709 Itinerari personal per a l'ocupabilitat I
1710 Itinerari personal per a l'ocupabilitat II
1665 Digitalització aplicada als sectors productius
1708 Sostenibilitat aplicada al sector productiu
1012 Projecte intermodular de màrqueting i publicitat (Projecte / audiovisuals / anglès)
Mòdul optatiu (Esdeveniments i protocol empresarial)

 

Durada

  • Via Dual general: 2.000 hores (515 hores de pràctiques en empreses), durada de 2 cursos. 
  • Via DUAL Iintesiva: 2000 hores (713 hores de pràctiques en empreses), durada de 2 cursos. 

Horari

Matí i tarda 

1r: Matí complet de 8.00 a 14.30 hores.

2n: Pràctiques al matí i jornada reduïda a la tarda de 15.00 a 20.30 hores.

 

Participació a concursos

Els alumnes de 1r participen a un concurs d'innovació INNOLAB que organitza Innobaix, un clúster d'innovació que reuneix el talent, el coneixement i la capacitat de crear aliances per impulsar projectes a la comarca del Baix Llobregat. Els alumnes participen en aquest concurs des del primer dia, es fan un seguit de tallers, conferències, visites a empreses i trobades amb emprenedors. Finalment els grups seleccionats participen en una final on proposen els seus projectes. 

 

  • Curs 2015/2016: Finalistes pel projecte més original.
  • Curs 2016/2017: Guanyadors del concurs. 
  • Curs 2017/2018: Premi d'Honor millor comunicació. 

 

 Curs 2015/2016: Finalistes

IMG 6529

 Curs 2016/2017: Guanyadors

IMG 0213

Curs 2017/2018: Premi d'honor

IMG 8697 copia

 

Continua els estudis a Dublín

Els alumnes amb el cicle de Màrqueting i Publicitat finalitzant podran accedir al tercer curs de Bachelor of Business in Marketing. És tracta d’una molt bona opció per a l’alumnat ja que els dos primers anys del Bachelor queden automàticament convalidats amb l’obtenció del cicle formatiu. Posteriorment aquells alumnes que ho volguessin podrien continuar els estudis realitzant un quart curs que els permetria assolir el nivell de Grau. 

 

NURIADBS

Generalitat fundacio certificado delsol formacio metfp whie.fw
© 2022 | CEFP Núria. Tots els drets reservats.

Search