Competències
Definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i publicitar els productes i/o serveis en els
mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant el material publipromocional necessari.
Sortides professionals
- Assitent de la producció.
- Tècnic de màrqueting.
- Tècnic de publicitat.
- Tècnic de relacions públiques.
- Tècnic de comunicació.
- Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
- Tècnic en estudis d'opinió pública
- Tècnic en estudis de mercat.
- Supervisor d'enquestats i cens.
- Codificador de dades per investigacions de mercat.
Mòduls a desenvolupar
1110 | Atenció al client, consumidor i usuari |
1007 | Disseny i elaboració de material de comunicació |
0623 | Gestió econòmica i financera de l'empresa |
1010 | Investigació comercial |
1011 | Treball de camp en la investigació comercial |
1009 | Llançament de productes i serveis |
0931 | Màrqueting digial |
1008 | Mitjans i suports de comunicació |
0930 | Politiques de màrqueting |
1009 | Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting |
0179 | Anglès professional |
C056 | Català professional |
1709 | Itinerari personal per a l'ocupabilitat I |
1710 | Itinerari personal per a l'ocupabilitat II |
1665 | Digitalització aplicada als sectors productius |
1708 | Sostenibilitat aplicada al sector productiu |
1012 | Projecte intermodular de màrqueting i publicitat (Projecte / audiovisuals / anglès) |
Mòdul optatiu (Esdeveniments i protocol empresarial) |
Durada
- Via Dual general: 2.000 hores (515 hores de pràctiques en empreses), durada de 2 cursos.
- Via DUAL Iintesiva: 2000 hores (713 hores de pràctiques en empreses), durada de 2 cursos.
Horari
Matí i tarda
1r: Matí complet de 8.00 a 14.30 hores.
2n: Pràctiques al matí i jornada reduïda a la tarda de 15.00 a 20.30 hores.
Participació a concursos
Els alumnes de 1r participen a un concurs d'innovació INNOLAB que organitza Innobaix, un clúster d'innovació que reuneix el talent, el coneixement i la capacitat de crear aliances per impulsar projectes a la comarca del Baix Llobregat. Els alumnes participen en aquest concurs des del primer dia, es fan un seguit de tallers, conferències, visites a empreses i trobades amb emprenedors. Finalment els grups seleccionats participen en una final on proposen els seus projectes.
- Curs 2015/2016: Finalistes pel projecte més original.
- Curs 2016/2017: Guanyadors del concurs.
- Curs 2017/2018: Premi d'Honor millor comunicació.
Curs 2015/2016: Finalistes |
Curs 2016/2017: Guanyadors |
Curs 2017/2018: Premi d'honor |
Continua els estudis a Dublín
Els alumnes amb el cicle de Màrqueting i Publicitat finalitzant podran accedir al tercer curs de Bachelor of Business in Marketing. És tracta d’una molt bona opció per a l’alumnat ja que els dos primers anys del Bachelor queden automàticament convalidats amb l’obtenció del cicle formatiu. Posteriorment aquells alumnes que ho volguessin podrien continuar els estudis realitzant un quart curs que els permetria assolir el nivell de Grau.